CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Detii un Stingator de incendiu?


De curand, vecinul de sus m-a inundat. Pentru a cata oara? Cam o data pe an se intampla. NU e bai. Insa, mi-a trecut prin cap gandul ca daca s-ar isca un incendiu pe scara blocului ce am face sau daca as avea un foc la contoarul electric chiar la mine in apartament cu ce l-as stinge si cat de repede si cu ce mai ales?

Asa ca am inceput sa caut extinctoare universale pentru indoor. Am gasit Stingator cu pulbere tip P9, dar acesta are un mic impediment... face multa pulbere in apartament si toata aceasta pulbere ramane impregnata in lucruri si poti astfel sa spui adio mobilei si lucrurilor ce intra in contact cu pulberea. Asa ca cerand sfatul responsabilului PSI de la servici, acesta mi-a recomandat pentru apartament un Stingator tip G5 cu dioxid de carbon. Curat, fara sa lase mizerie sau pulbere.



Acest tip de stingator cu gaz este recomandat pentru stingerea incendiilor de natura electrica (echipamente electrice cu tensiuni pana la 1000 V): computere, centrale telefonice, incaperi cu aparatura electrica si electronica, transformatoare etc.

Destinatia Stingatorului portabil tip G5, este destinat stingerii inceputurilor de incendii in urmatoarele cazuri:
- incendii de lichide sau de solide lichefiabile – clasa B de incendiu;
- incendii de gaze – clasa C de incendiu;
- incendii la echipamentele electrice dub tensiune – clasa E de incendiu.

La ce pret il gasiti in comert? In jur de 200 lei.

Eu spun ca merita investitia aceasta numai pentru simplu fapt ca poti sta linistit, ca ai cu ce stinge un foc rapid in apartamentul tau sau al vecinilor daca ar fi sa vina ziua cea neagra.

Comentarii