CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Autoturismul personal - Moft sau Necesitate?

Pana acum 4 ani nu am avut masina cu toate ca detin carnet de conducere din 2002. Cumparaturile de la supermarket in 30 minute mi le caram acasa cu carutul, unde aveam nevoie sa ajung luam metroul si in concedii mergeam cu trenul.
Cum a aparut primul copil ce sa vezi, am simtit o nevoie de masina ca sa ne putem deplasa mai rapid unde aveam nevoie. In acel moment lucram intr-o firma unde nu primeam masina de servici si astfel am fost constrans de situatie sa fac credit pe 5 ani si sa achizitionez un autoturism.

Eu si sotia mea fiind pusi in fata situatiei de a cumpara o masina buna fara sa luam teapa si fara prieteni care sa aiba timp sa vina cu noi in autovit sau sa cautam pe alte site-uri masini second hand, am decis ca pentru siguranta noastra e bine sa alegem un dealer auto cu vechime si cu masini second rulate si verificate, cu kilometri reali. Am ales Meridian Ocazie. Totul a decurs ok si masina a fost a noastra in cateva zile. Am cumparat un autoturism marca Renault din 2010, pe benzina, cu 49000 km reali si pret 5300 €, de la Meridian Auto Ocazie locatia din Berceni, dar acum realizez ca puteam sa o scot la 5000 €. Masina a venit incaltata cu 4 cauciucuri Nokian de iarna pe care le am si acum fiind bune, cu roata de rezerva noua si cric, levier adica tot setul necesar daca ai pana.

Nu am avut probleme cu ea, cei de la Meridian sunandu-ma cand se apropiau termenele de verificare service.

Ca si costuri pentru autoturismul personal... Asigurarea Casco (1600 lei), Asigurarea RCA pe 12 luni (450 lei), rovinieta pe 12 luni (124 lei) si impozit anual 44 lei. Consum in Bucuresti 7-8% (ca e trafic bara la bara) si in afara 5.3%.

Alte site-uri pe care le vizitez si sunt de incredere:

http://www.autocobalcescu.ro/vehicule-ocazie



Sau ca sa stiti care dealer auto e de cacao si mai bine stai cuminte citeste pe larg aici:

https://masinapotrivita.wordpress.com/pareri-dealeri/

Atentie la ofertele auto prea bune sau la preturile prea mici!

Comentarii

  1. Cred ca cea mai buna masina dpdv al pretului si al soselelor noastre e volkswagen, indiferent de editie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  4. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu