CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Cum fu la... Complex Flamingo Eforie Sud, editia iulie 2017

Complexul Flamingo din Eforie Sud este situat la o distanta de 200 m de plaja.




Complexul Flamingo din Eforie Sud are restaurant cu mancare foarte buna si suficienta pentru adulti sau copii. Este racoare si umbra inauntru si muzica se aude in surdina. Nu trebuie sa astepti ca la alte restaurante pentru ca imediat ce te asezi la masa ta ("masa ta" pentru ca imediat dupa ce platesti cazarea la Receptie, trebuie sa mergi in restaurant pentru a ti se aloca o masa), ti se aduc pe rand felurile de mancare. Primesti desert la pranz si cina.




Poti alege sa mananci la seria I sau seria II. Meniul este afisat clar la intrarea in sala de mese si vei stii ce vei servi in ziua curenta si in ziua urmatoare.



Complexul Flamingo din Eforie Sud are piscina mare cu acces gratuit pentru persoanele cazate in complex. Piscina are o zona pentru copii si una pentru adulti. In fiecare zi erau puse pastile cu clor in ambele piscine.

Langa piscina este amenajat un mic parc cu nisip pentru copii ce cuprinde leagane, tobogan si casuta.

Exista un loc special conceput de unde iti poti cumpara bauturi si sucuri reci pentru a te racori.



Apa din piscina a fost mereu curata si calda. Piscina are dusuri si WC.



In camera am avut TV Akai cu receptie buna "fara pureci", racitor Daewoo, aer conditionat Electra si balcon dotat cu 2 scaune de plastic si cu sarme unde sa poti usca prosoapele dupa plaja.






Apa calda a fost nonstop la chiuveta si dus. Gunoiul din cos se ridica zilnic de la baie si la 2 zile camera o gaseam aspirata si prosoapele de la baie si lenjeria de pat schimbate. In complex este liniste iar cele 2 lifturi functioneaza ireprosabil.

Am stat 6 nopti, ne-a costat 2028 lei (3 mese pe zi), 2 adulti + 1 copil.


Mai multe detalii gasiti pe:

http://www.complexflamingo.ro/

Tot pe acest link gasiti si modalitati in a face rezervari online. Concediu si sejur placut!

Comentarii

  1. Buna descrierea, o sa incerc sa ma cazez la ei la inceputul lunii august.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost anul acesta la ei si am prins apa marii destul de rece ca sa faci baie. Din fericire, am avut piscina in spatele hotelului si am mers acolo sa ne balacim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parcarea e inclusa in pret? Trebuie achitata separat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am fost la ei in luna iulie si in august, daaar.... mancarea era mai putina si fara atata carne in august fata de aceeasi perioada in luna iulie. Rusine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu