CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Cum sa cureti rapid geamurile?

Titlul la care m-am gandit initial pentru acest articol era putin mai lung... "Cum sa cureti rapid geamurile masinii tale si nu numai."

Acum vreo 2 saptamani, o colega discuta la servici despre cat de bine si-a curatat termopanele casei cu sano clear versiunea pe albastru. Atat de bine si de convingator vorbea colega si celelalte prietene ale ei isi aduceau aminte ca si si ele au folosit produsul cu succes, incat mi-am spus ca trebuie sa-l incerc si eu cat mai rapid.

Detergentul pentru geamuri sano clear Blue cu Trigger, capacitate 1L este un detergent pentru geamuri cu multiple intrebuintari: Curata si ofera stralucire geamurilor, ferestrelor, oglinzilor, ceramicii, obiectelor din portelan si Formica, crom, plastic si alte tipuri de suprafete. Nu este potrivit pentru suprafete precum cele din frigider. Disponibil si in rezerve economice de tip refill 750ml, pe verde si albastru.

Acum ca am terminat cu partea de marketing a produsului, pot sa va spun ca la cateva zile dupa discutia la care am participat, am mers in Auchan sa caut produsul si sa-l cumpar.

L-am folosit pentru curatarea parbrizului autoturismului personal, a lunetei si la faruri+stopuri (care sunt din plastic). Am mai utilizat prosoape de hartie si pentru a da stralucire geamului auto, am folosit o laveta din microfibra cumparata din Auchan (din acelea la set de 5 bucati colorate de la raionul auto).

Cum in Bucuresti si mai ales in Sectorul 3, e un praf de-ti vine sa-ti ascunzi masina in vreo parcare subterana, am avut ce pune la incercare si anume eficienta si rapiditatea detergentului sano.

Aveti mai jos cateva fotografii care sunt graitoare...






Rapid si multumitor, am terminat de dat jos praful si mizeria de pe geamuri si faruri si totul a ramas curat, cel putin 2 zile.

Pe scurt, am fost foarte multumit de calitatea produsului (care a costat aproape 9 lei, cumparat din Auchan).


Pentru o mai mare rapiditate (dar cu rezultate mai slabe, pentru ca toata solutia cu murdaria de pe geam va curge si pe caroserie) recomand utilizarea unei raclete auto (in locul prosoapelor de hartie si a lavetei).

De unde poti cumpara online acest produs? Varianta de 1L gasiti pe Oti sau Sano.

Comentarii