CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Merita sa cumperi Produse desigilate/resigilate?

In ziua de astazi, cand ne dorim asa de tare un anumit gadget si nu avem toti banii necesari, iar creditul bancar este ultima solutie la care am apela, produsele resigilate sau desigilate reprezinta o solutie buna pentru a ne indeplini dorintele, ele fiind verificate temeinic de catre tehnicieni inainte de a le revinde. Cu siguranta nu le punem in aceeasi oala cu cele Second Hand.

Pot sa va spun din experienta mea ca acum 2 ani am achizitionat de la PCGarage un Samsung Galaxy S5 alb din categoria desigilate si tot continutul pachetului era nou, pana si cutia era impecabila.

Pana in acest moment nu am ajuns cu el in service, el functionand bine. Am uitat sa adaug ca am iesit mai ieftin cu 500 lei fata de pretul de vanzare normal.

Accesand link-urile de mai jos va puteti face o impresie asupra diversitatii de produse desigilate pe care le puteti achizitiona cu pana la 80% din pretul de vanzare. Exista fotografii cu produsele, motivul resigilarii fiind trecut clar in descriere. Chiar si garantia este cea initiala a produsului.



Ce parere aveti? Ati achizitionat pana in acest moment produse de la magazine online din categoria desigilate? Ati fost multumiti sau ati iesit in pierdere?

Comentarii