CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

M-a dat pe spate! Degresant minune!


Tocmai ce am fost in campingul de la Cheia si m-am intors acasa cu cateva oale din aluminiu si tacamuri din inox murdare de la focul de gratar si de la grasimea uscata si am dorit sa ajunga din nou curate si asta cat mai rapid.

Personal m-am saturat de Axion, Cif sau Pur si mi-am adus aminte ca sub chiuveta aveam cumparat de vreo 2 luni un tub de detergent degresant sano FORTE plus 750ml (care m-a costat numai 13 lei, nu mai stiu din ce Hypermarket l-am cumparat). Am zis, sa-l incerc ca nu am nimic de pierdut.


Inarmat cu un burete abraziv (ieftin) si tubul de sano, am inceput sa frec la prima oala (gamela de aluminiu din Cehia). Am vazut ca fara sa o las la inmuiat, se curata imediat negreala de pe fundul gamelei si grasimea mancarii care ramasese pe fund. Am limpezit cu apa si momentan am lasat-o la scurs. Am trecut la tacamuri. Aici si mai rapid se curata grasimea dintre dintii furculitelor si de pe cutite.



La sfarsit, am sters toate vasele si tacamurile cu o laveta umeda si nu-mi venea sa cred ce vedeam, erau iarasi curate si mirosul de grasime ranceda disparuse.

Daca ma vedea cineva imi observa pupilele dilatate de bucurie ca am terminat rapid curatirea veselei murdare de camping.

Asa da ajutor! Ca barbat, descopar acum bucuria de a curata rapid mizeria :))

Acest produs poate fi achizitionat online de pe sano, eMAG, Oti cat si din Hypermarket & Supermarket-urile din Romania.

Comentarii