CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Cum sa tai singur faianta numai cu 27 lei?


Mi s-a stricat bateria de la cada intr-o buna zi si a trebuit sa o inlocuiesc de unul singur pentru ca nu am vrut sa chem vreun "mester" sa ma ajute. Desigur ca nu a fost simplu deoarece a trebuit sa sparg faianta in jurul ei pentru ca racordurile erau montate anapoda, ca la romanii din multe alte blocuri.

Mai aveam in boxa, la subsol, 2 bucati de faianta ramase de cand am redecorat baia, dar de taiat faianta nu aveam nici o scula. Cum nu detin scule profesionale pentru taiat gresie si faianta, am facut o plimbare pana la Dedeman Pallady si am cumparat un Cleste pentru rupt faianta HOLZER TRO14037 (chrome-vanadium tool) - Pret: 27 lei.

Acest cleste are un sistem dual de functionare si anume e format din punctatorul care zgaraie suprafata faiantei si un fel de punte care "rupe" faianta dupa linia trasata anterior cu punctatorul sub forma de cerc.


Ce a iesit puteti urmari in clipul de mai jos:



Comentarii

  1. Appreciation to my father who informed me on the topic of this webpage,
    this weblog is in fact remarkable.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu