CEL MAI RECENT ARTICOL

Millennium Falcon descoperit pe Google Maps

Cum fu la... Campingul de la Cheia, editia august 2017


Inainte sa vina frigul toamnei de-a binelea la munte, eu impreuna cu familia mea ne-am hotarat sa ajungem sambata, 26.08.2017, dis de dimineata in campingul neamenajat de pe malul raului Teleajen in apropiere de Cheia si sa stam pana la caderea intunericului.

Aici e locatia unde ne-am asezat:

Am folosit si 2 seturi de gamele cehesti cumparate de la kaki, iar masa plianta impreuna cu cele 4 scaune au fost achizitionate acum 2 ani de la decathlon pallady si rezista si acum.

Ca si conditii in acest camping, ai raul Teleajen limpede si rece, iar in apropiere gasesti padurice de unde poti culege lemne uscate pentru foc de toate marimile.

Locul e curat fara gunoie, pentru ca lumea care ajunge aici stie sa nu lase-n urma gunoaie. Rulote, corturi si altfel de adaposturi pot fi intalnite aici.

In rau poti lasa bauturile la rece si de ce nu si carnea bine impachetata pentru a doua zi.

Am reusit sa folosesc un set de gamele la un gratar direct pe pamant pentru a pregati mancarea, in stil dakota fire. Pentru aceasta trebuie sa ai la tine o lopata pliabila (de armata) sau o cazma pentru masina pentru a sapa cele 2 gauri in pamant si tunelul ce le uneste. Dar dupa aceea, gatitul nu mai e o problema, din cand in cand trebuie sa alimentezi cu lemne pe sub tunel gaura unde ai oala de mancare.

Apropo, la final, pui la loc pamantul scos initial si astfel nu poluezi vizual zona cu un nou gratar incropit ad-hoc.


Pe scurt a fost bine, insa se simte nevoia de amplasarea in unele zone a unor pubele sau cosuri de gunoi.

La primavara doresc sa ajungem din nou in aceasta locatie pentru ca ne-am simtit bine.

Comentarii